Artista-visual


Artista visual: dibuix, pintura, retaule, gravat , paper maxé, cartró pedra i altres manualitats.


Especialitats i disciplines que domino, ja que he cursat diferents estudis dins del món de l’art i de l’artesania, i que tinc una àmplia experiència professional impartint cursos i tallers desde l'any 1989.


8 jul 2015

APUNTS A LA PLATJA DE VILASSAR DE MAR



         Ha començat la temporada de platja a VdM, discretament prenc uns apunts.
Als matins sempre s'ajunten un grupet  d'avis.
Una bona oportunitat d'agafar uns apunts discretament.
No sé com és que no se m'ha acudit mai dibuixar avis... són un encant.
Avui he anat a la piscina de la meva amiga Rosa i quina sorpresa trobar a la seva mare.








Que bé quan trobes alguna amiga!
M'encanta dibuixar a la gent gran!!!

Avui he dibuixat a la meva amiga Mireia. Que bé dibuixar a algú sabent que no es girarà en breu!!!
Gaudeixo molt prenent apunts a la platja!


Avui he aprofitat a dibuixar a la meva filla... no li fa gaire gràcia que la dibuixi però li dic que aniré ràpida.... però ella ha estat més ràpida que jo... al poc de començar el dibuix es fica a l'aigua perquè ja té calor... jajaja 
La piscina també és un bon lloc per agafar uns apunts a l'hora que gaudeixo dels amics.
És divertit dibuixar als amics... replega un munt d'anècdotes!!! 
Comença mirant el mòbil, al minut s'aixeca per ensenyar-me algo que ha trobat... tot plegat anecdòtic i divertit!
jajaja i les mosques? avui estan molt pesades!!!

Avui la socorrista feia d'usuària... el vandalisme li ha trencat la cadira de vigilància.

Gaudir de la quotidianitat.

Avui la gent del voltant m'ha dit que han passat una estona entretinguts mirant com dibuixava.

S'ha acabat la temporada de platja, però res millor que acabar-la amb una noia desconeguda que et demana l'instragram agraïda de quan li vaig mostrar l'apunt a on sortia, sense adonar-se de que l'havia dibuixat.























No hay comentarios: