Artista-visual


Artista visual: dibuix, pintura, retaule, gravat , paper maxé, cartró pedra i altres manualitats.


Especialitats i disciplines que domino, ja que he cursat diferents estudis dins del món de l’art i de l’artesania, i que tinc una àmplia experiència professional impartint cursos i tallers desde l'any 1989.


18 may 2014

UNA VISIÓ DIÀRIA DE LA MEVA RUTINA DE CAMÍ A ALGUN LLOC

He començat a fer uns apunts al tren o esperant el bus... una visió diària de la meva rutina de camí a algun lloc.
De Plaça Catalunya a Sants Estació... cada cop costa més de seure al tren!!! Veure una persona dormint al tren i morir-me de ganees de dibuixar-la

A la que se n'adonen de que els dibuixes no paren de bellugar!!! Ara obre el bolso, puja un braç, el baixa... puja la cama a sobre de l'altre, la baixa... igual no se sent còmoda de que la dibuixi.
He arriscat molt fent la foto!! 
És curiós però em fa més vergonya fer la foto que el dibuix!
Esperant ... esperant... esperant ... 
Esperant... esperant ... esperant... 
                                         A l'andana                                                                          
Ahir tornant a casa vaig coincidir amb la Clara... i encara que aquí estigui tant seria no podia deixar de riure. Gràcies Clara!.


A la terrasseta de Can Ginestar esperant per anar a classe.




Matí a la platjeta de Vilassar de Mar.
El personatge inacabat a la que es va adonar de que el dibuixava es va aixecar... doncs el dibuix va quedar finalitzat!
Al tren
Temps d'estiu
Dibuixant al barri del Raval a Barcelona.
Plaça Vicenç Martorell

Dibuixant a les amigues a la plaça Vicenç Martorell

Rambla del Raval

Escola Massana

Tarda a la platja de Vilassar de Mar
Tornant de Barcelona amb la Júlia
Temps d'estiu al tren. 
Un trajecte molt agradable amb els músics
Avui el tren anava molt ple i no he pogut dibuixar... sort que el meu bus ha trigat una micona i he pogut agafar aquestes dones que feien temps per anar a plaça.
La gent mig dormida i tot... no paren de bellugar!...
Quina paciència que té la gent! Aix que jugo amb foc!
A l'hora de fer la foto, un model ja ha marxat i l'altre recollit a punt de baixar
Gaudint molt dels moments
La que he liat fent aquest dibuixet!!! He canviat de pinzell d'aigua i m'he tacat la brusa i la samarreta! La de coses que et passen fent els apunts amb movim
La meva capseta d'anilinové comprades a Praga...un petit tresor!
He baixat al tret amb un amic i abans d'arribar a la meva parada li ensenyo el seu dibuixet.

Esperant el bus a la paraada de Collblanc
Sort que anava dibuixant ... Avui dels nervis esperant ... esperant ... esperant el meu bus...
Per fi arriba! ... avui arribaré justa a la feina, aquí teniu l'apunt.

Dibuixant al Museu Marítim de Barcelona

Dibuixant als human Bodies-The Exhibition
Es molt gratificant quant se n'adonen que els dibuixes i et demanen que volen fer fotos al dibuix inclús sortir a la foto amb l'apunt!
Realment gaudeixo molt prenent apunts.









No hay comentarios: